Copywriter — artykuły na blogi i strony

Nie wiesz, jak wypełnić treścią swoją stronę internetową? Copywriter to ktoś, kto sprawi, że Twoja strona zyska unikalną treść, a blog zacznie, żyć i przyciągać potencjalnych klientów. Wielu przedsiębiorców nie docenia tego, jak ważne jest zaplecze strony, które z ruchu Google może przyciągnąć zainteresowanych produktami i usługami oferowanymi przez firmę.

Kim jest copywriter?

Copywriter to osoba, która tworzy specjalistyczny kontent na blogach i stronach internetowych. Jest odpowiedzialna za pisanie merytorycznych treści, które będą działać na korzystny wizerunek danej marki.
Copywriterzy zajmują się wieloma specjalizacjami. Jedni piszą artykuły do portali informacyjnych, na strony branżowe. Inni wolą tworzyć treści na blogi firmowe, opisy produktów do sklepów internetowych, czy opisy kategorii. Spora część z nich specjalizuje się w pisaniu książek, e-booków, poradników lub technicznych publikacji.

Jak zacząć pracować jako copywriter?

Żeby rozpocząć pracę, jako copywriter konieczne jest posiadanie wiedzy z zakresu poprawnej pisowni i gramatyki. Zawód ten nie jest określony przez normy, jednak zdecydowanie w zawodzie copywritera pomagają studia polonistyczne lub dziennikarskie, jednak nie są one wymagane. Najważniejsza w pracy copywritera jest pasja i miłość do słowa.
Czasem wystarczy odrobina samozaparcia, odbycie kursów tematycznych u fachowców i trening w postaci pisania choćby własnej strony, a zaprocentuje to w przyszłości. Czytanie książek to również nabywanie wiedzy potrzebnej w tworzeniu treści.
Dlatego, jeśli chcesz zostać copywriterem, to masz na to szansę! Wystarczy chcieć i dążyć do realizacji wyznaczonego celu.

Jakie treści tworzę?

Oprócz prowadzenia grup na Facebooku i fanpage, zajmuję się również tworzeniem treści pod SEO. Świetnie czuję się, tworząc posty blogowe i treści na podstrony witryn internetowych. Moja ulubiona tematyka to:

  • transport i spedycja,
  • ogrodnictwo,
  • parenting,
  • lifestyle.

Do tej pory miałam również przyjemność tworzyć kontent o tematyce randkowej, meblowej, dietetycznej i z branży nieruchomości. Mimo wszystko największą radość sprawia mi ogrodnictwo, ponieważ od kilku lat to moja ogromna pasja.

Dlaczego warto korzystać z usług copywritera?

Przede wszystkim copywriter jest osobą, która lubi pisać. To ogromne odciążenie dla osób, które wolą innego typu działania. Jeśli jesteś przedsiębiorcą, któremu zależy na rozwoju działalności, to z pewnością ogromne znaczenie ma dla Ciebie każdy klient, który może do Ciebie trafić.

Dobrze zredagowany tekst i dobrze pozycjonowana strona to dwie z wielu możliwości, które w łatwy sposób przyciągną do Ciebie klientów. Nikt nie chce korzystać z usług firm, które nie potrafią przedstawić własnej oferty, lub poprawnie zredagować zakładki informacyjnej.

Dobrze prowadzony blog firmowy, to również możliwość trafienia do takich klientów, którzy nie mieli w planach korzystania z usług Twojej firmy. Często okazuje się, że po przeczytaniu merytorycznych i inspirujących wpisów, czytelnicy stają się klientami danego sklepu internetowego lub usługobiorcami w firmach oferujących różnego typu pomoc serwisową.

________________________________________________________

Skorzystaj z moich usług

Jeśli jesteś zainteresowany podjęciem współpracy, to skontaktuj się ze mną w celu omówienia szczegółów.
Cennik:
Artykuły blogowe i treści na strony internetowe: 25 zł brutto za 1000 znaków ze spacjami.

Kontakt:
e-mail: kontakt@annakurdziel.pl lub skorzystaj z formularza kontaktowego.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *